maandag 23 september 2013

And the Winner is...........


Leuk zoveel enthousiaste reacties. Toch een aantal volgers erbij.
Ook op mijn facebook pagina (zie link rechtsboven)
Gisteravond lukte het niet meer om de winnares bekend te maken.
Vanochtend alle 28 namen opgeschreven.


In een mandje gestopt

En nu me op mijn mooie blauwe ogen geloven dat ik het eerlijk heb gedaan. Er was namelijk niemand thuis om te assisteren, haha! 
Tatarata.....
The winner is...

Hennie van Kreamade.

Van harte!

Maar omdat ik ook veel likes heb gekregen op mijn facebook heb ik nog een pakketje verloot.
Deze gaat naar....

Gina van der Schoor.
Gina van harte!

Graag ontvang ik jullie adresgegevens zodat ik dit pakketje naar jullie toe kan sturen.

Een hele fijne maandag nog!!

8 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat Hennie en jij Ada bedankt voor de organisatie!
    Fijne week nog, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Ik heb gewonnen! Helemaal blij! Alleen Ada: één probleempje, ik scroll door je hele pagina maar ik kan geen mailadres vinden. Zie het vast over het hoofd of zo... Zou je mij even willen mailen? hennieslingerland@gmail.com Ik zie je mail tegemoet! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! En dankjewel voor het mee mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor beide winnaars!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd winnaressen met deze mooie give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaars!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!